0
 

Regulamin obowiązuje do dnia 01 października 2016 roku.

 

Informacje ogólne

 

Właścicielem sklepu internetowego www.youco.pl jest firma:

 

YOUCO Olga Karczewska

ul. Warszawska17/47

86-300 Grudziądz

Tel.: 509-993-527

NIP: 8762465279

REGON: 365429772

e-mail: sklep@youco.pl

 

Firma YOUCO Olga Karczewska prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez strony internetowe dostępne w domenie youco.pl.

Umowa sprzedaży zawierana jest między składającym zamówienie (Klientem), a firmą (właścicielem sklepu).

Firma YOUCO Olga Karczewska działa zgodnie z zasadami zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną:

- Ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

 

Rejestracja i ochrona danych osobowych

Rejestracja w Sklepie Internetowym przez Klienta jest dobrowolna. Klient składając zamówienie na youco.pl podaje swoje dane osobowe i kontaktowe w celu: 

- potwierdzenia i uzupełnienia zamówienia;
- otrzymywania wiadomości e-mail o statusie zamówienia.

Klienci  mają możliwość korzystania z youco.pl dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób konto, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w youco.pl.

W celu dokonania rejestracji utworzenia Konta w youco.pl należy wypełnić formularz rejestracyjny poprzez podanie następujących danych: adresu e-mail oraz hasła. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje.

Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez sklep youco.pl. Każdemu Klientowi przysługuje prawo do wglądu, korekty i usunięcia podanych przez siebie danych.

Przesyłanie drogą elektroniczną ofert marketingowych oraz informacji handlowych tylko po wyrażeniu odrębnej zgody.

Płatności kartami kredytowymi dokonywane są przez gwarantujące bezpieczeństwo transakcji renomowane systemy płatności. Dane o kartach kredytowych otrzymują jedynie systemy pośrednictwa płatności.

Zbiór klientów został zgłoszony do rejestracji zbiorów danych osobowych w Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych (GIODO).

Powierzone Sklepowi dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:
- Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

Rzeczy i towary

Wszystkie produkty dostępne w youco.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. youco.pl zobowiązany jest dostarczyć klientom towar nowy bez wad.

Procedura składania zamówień

Zamówienia składane są na stronie http://www.youco.pl.

W sklepie youco.pl można dokonywać zakupów w dwóch opcjach:

- po zalogowaniu (z rejestracją);
- bez logowania (bez rejestracji).

Zakup towaru następuje poprzez dodanie wybranego towaru do koszyka, a następnie wypełnienia formularza zamówienia i potwierdzanie go „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

Prawidłowo złożone zamówienie potwierdzane jest niezwłocznie wiadomością e-mail wysyłaną automatycznie przez system sprzedaży sklepu na adres wskazany przez Klienta a w szczególnych przypadkach telefonicznie.

Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje:

- w przypadku przedpłaty przelewem na konto lub płatności kartą kredytową – po otrzymaniu przez sklep zapłaty w pełnej wysokości, najczęściej w ciągu 24h;
- w przypadku płatności przy odbiorze – po otrzymaniu potwierdzenia zamówienie od Klienta, najczęściej w ciągu 24h.

Zamówiony towar dostarczany jest przy udziale operatorów pocztowych i firm kurierskich.

Umowa zawarta pomiędzy Klientem a firma youco Olga Karczewska dotycząca zakupu danego towaru w youco.pl ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem towarów w youco.pl jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych przez Klientów osobiście.

Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku.

W przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia Klient ma prawo anulować część lub całość zamówienia.

Klient informowany jest o statusie zamówienia poprzez wiadomości e-mail, jeśli adres e-mail został podany przy składaniu zamówienia.

Na prośbę klienta (przekazaną e-mailem lub telefonicznie) możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu.

Płatności

Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony towar, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze (za pobraniem). W przypadku braku zapłaty za towar objęty zamówieniem w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia, Sklep youco.pl anuluje złożone zamówienie, o czym Klient zostanie poinformowany, poprzez wysłanie wiadomości na podany przez Klienta podczas składania zamówienia adres e-mail.

Klient może wybrać jedną z dostępnych form płatności: przelew tradycyjny, przelew elektroniczny, zapłacić przy odbiorze zamówienia (za pobraniem) .

Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych (PLN). Ceny nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy

Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzone są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

Dotpay obsługuje:

- Karty: VISA, MasterCard, EuroCard, JCB oraz Diners Club;

- e-przelewy: PayPal, MasterPass, mTransfer (mBank), Płacę z Inteligo (konto Inteligo), MultiTransfer (MultiBank), Przelew24 (BZWBK), ING Bank Śląski, SEZAM (Bank BPH SA), Millennium – klienci korporacyjni, Przekaz/Przelew bankowy, Deutsche Bank PBC S.A., Kredyt Bank S.A. (KB24), iPKO (Bank PKO BP), Lucas Bank, Płać z Nordea, Przelew z BPH, Moje Rachunki, mPay – Płatność telefonem komórkowym, InvestBank, Bank Ochrony Środowiska,  Bank Gospodarki Żywnościowej, Zapłać w Żabce, Volkswagen Bank Polska, Kantor Polski, Pekao24 Przelew, Płać z ING Bank Śląski (konto indywidualne), TransKasa, Millennium – Płatności Internetowe (konto indywidualne), Płacę z Alior Bankiem, Płacę z Citi Handlowy, MeritumBank Przelew, Pay Way Toyota Bank, Płać z BOŚ, SkyCash.

Płatności elektroniczne Dotpay obsługiwane są w przedziale:

- od 20,- PLN (min kwota pojedynczej transakcji);
- do 3000,- PLN (max kwota pojedynczej transakcji) zgodnie z regulaminem Dotpay.

Nr kont bankowych (do wyboru):

mBank:
05 1140 2004 0000 3802 7604 5876

Płatność przy odbiorze (za pobraniem)

Płatność przy odbiorze może nastąpić także w przypadku wyboru dostawy do Paczkomatu InPost, w tym przypadku Klient zobowiązany jest do zapłaty przy odbiorze przesyłki karta płatnicza.

W przypadku wyboru przez Klienta podczas składania zamówienia płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Dostawa

Niezależnie od wartości zamówienia i ceny zakupionych produktów Klient ponosi koszt jego dostawy zgodnie z cennikiem sklepu internetowego, który przed zakupem podawany jest Klientowi w regulaminie, w zakładce "Czas i Koszt dostawy", a także po dodaniu produktu(ów) " w koszyku" po określeniu przez niego sposobu płatności i formy dostawy przed złożeniem zamówienia.

Koszty dostawy:

1. Przesyłka poprzez Paczkomaty InPost (czas dostawy 1-2 dni roboczych).

Przedpłata na konto (dotpay)

Przesyłka Paczkomaty InPost nie obsługuje zamówień złożonych z wysyłką za pobraniem.
Koszt przesyłki - 10zł.

2. Przesyłka kurierska DPD (czas dostawy 1-2 dni roboczych).

Przedpłata na konto (dotpay)

Koszt przesyłki – 15zł.

Darmowa dostawa. Przy zamówieniach z wybraną opcją przedpłaty (płatność przelewem tradycyjnym, płatności on-line) o wartości powyżej 300,- PLN dostarczymy Państwu na nasz koszt. Pod uwagę brana jest ostateczna wartość zamówienia, po uwzględnieniu dodatkowych rabatów. Promocja organizowana jest na terytorium Polski.

 

Całkowity czas realizacji zamówienia = (potwierdzenie opłaty + przygotowanie + zapakowanie + wysłanie + czas dostawy):

 

Produkty spersonalizowane są indywidualnie kompletowane, produkowane i monitorowane pod kątem jakości. W związku z tym dostawa produktów youco.pl trwa dłużej. Dostawa bluz trwa zwykle 2-3 tygodnie.

 

W przypadku awizowania przesyłek czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 14 dni roboczych.

Zamówienia ze Sklepu youco.pl do przewoźnika realizującego dostawę przekazywane są tylko w dni robocze.

Czas dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy wybranego przez Klienta przy składaniu zamówienia. Sklep youco.pl nie ma wpływu na opóźnienia spowodowane działaniem Poczty Polskiej, firmy InPost oraz firmy kurierskiej DPD. Sklep youco.pl ponosi odpowiedzialność za zamówienie na każdym z etapów jego realizacji.

Zwrot Towaru / Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:

Olga Karczewska

ul. Warszawska17/47

86-300 Grudziądz

Tel.: 509-993-527

e-mail: sklep@youco.pl

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np.: pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku braku możliwości zwrotu rzeczy w zwykłym trybie pocztą koszty Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 30, - PLN.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

POUCZENIE:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Gwarancja

Na towary zakupione w naszym sklepie internetowym udzielamy 24 miesięcznej gwarancji niezależnie od rodzaju produktu.

Reklamacja

Towary objęte są 24 miesięczną gwarancją. Sklep youco.pl zobowiązany jest dostarczyć klientom towar nowy bez wad.

W przypadku stwierdzenia wady towaru Klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 24 miesięcy od daty doręczenia (otrzymania) towaru. Klientowi przysługuje prawo do nieodpłatnej naprawy wadliwego towaru albo jego wymiany na nowy. W przypadku jednak, gdyby okazało się to niemożliwe, wymagało nadmiernych kosztów, sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie (do 14 dni) lub gdyby naprawa lub wymiana narażała nas na znaczne niedogodności, Klient ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.


W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres:

Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu lub potwierdzenie zawarcia transakcji reklamowanego produktu wraz z opisem reklamacji.

Olga Karczewska

ul. Warszawska17/47

86-300 Grudziądz

Tel.: 509-993-527

e-mail: sklep@youco.pl

 

Reklamacja z tytułu gwarancji zostanie rozpatrzona niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Sklep youco.pl ustosunkuje się do złożonej reklamacji i w ciągu 14 dni zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub wymieni i wyśle nowy bez wad. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep e-nessi.pl zwraca po rozpatrzeniu reklamacji.

W przypadku zwrotu równowartości ceny towaru i kosztów odesłania reklamowanego towaru dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z przeprowadzona reklamacją.

Ewentualne spory pomiędzy Klientem a Sklepem, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.). Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów a także przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl